Promocje
Nice ROBUS600 FLOR ZESTAW ROBUS 600
Nice ROBUS600 FLOR ZESTAW ROBUS 600

2 100,00 zł

Cena regularna: 2 800,00 zł

szt.
NICE SPIN23 ONE zestaw do bram garażowych
NICE SPIN23 ONE zestaw do bram garażowych

830,00 zł

Cena regularna: 1 000,00 zł

szt.
NICE SHEL60 ERA FL0R napęd do bram garażowych FLOR
NICE SHEL60 ERA FL0R napęd do bram garażowych FLOR

850,00 zł

Cena regularna: 950,00 zł

szt.
NICE H0PP ONE  brama skrzydłowa HOPP
NICE H0PP ONE brama skrzydłowa HOPP

2 350,00 zł

Cena regularna: 3 200,00 zł

szt.
Came BXV 6 SAFE zestaw do bram przesuwnych 600 kg
Came BXV 6 SAFE zestaw do bram przesuwnych 600 kg

2 000,00 zł

Cena regularna: 2 400,00 zł

szt.
NICE T003000 ERA FL0R do bram skrzydłowych TOO3000 ERA FLOR ZESTAW
NICE T003000 ERA FL0R do bram skrzydłowych TOO3000 ERA FLOR ZESTAW

1 700,00 zł

Cena regularna: 2 700,00 zł

szt.
NICE WING02024 skrzydłowa WINGO2024 ZESTAW
NICE WING02024 skrzydłowa WINGO2024 ZESTAW

2 200,00 zł

Cena regularna: 2 600,00 zł

szt.
Nice ROBUS600 ERA ONE ZESTAW ROBUS 600
Nice ROBUS600 ERA ONE ZESTAW ROBUS 600

2 100,00 zł

Cena regularna: 2 800,00 zł

szt.

Zwroty i reklamacje

 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@zexo.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

ZEXO Mariusz Kuźmicki

ul. Truskawkowa 12

15-509 Sobolewo/Białystok

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@zexo.pl lub drogą pocztową na adres ul. Zbigniewa Herberta 10/11, 15-779 Białystok.

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

ZEXO Mariusz Kuźmicki

ul. Truskawkowa 12

15-509 Sobolewo/Białystok

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl